right nows

Eftersom min smak av musik är exceptionell (googlade på stavning) så tänker jag dela med mig av mina utsökta godbitar rightnow. Har några på lager. Och min musik är tamäfan inte dåli.

Mew - Beach. DENHÄR ÄR SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAA!!!!! Känns lite 60tal typ? Ser filmer i huvudet i gula toner i typ dåtidens Miami. Skithärligt???? Åh vill till USA och roadtripa med den här låten.

The Big Pink - Future This, typ en halvpsykadelisklåt, men den är bra!!! "Love runs faster than time" truethat?!!?

Paul Kelly - Peace. Inga ord behövs för att beskriva denna underbara låt. Vill lägga mig i fosterställning och gunga till denhär låten. Och ba vara. Så fin????

Two Doors Cinema Club - What You Know. Gungeligungmusik, vill fucka ur på en festival med detta framför mig. Varför? För att det är bra. Idjut.

Wolf Gang - Suego Faults. Vet inte riktigt vad det är med den här låten men den är också typ fin???? Älskar musiken baaaa. Känn flowet. 

Grouplove - Slow. Psykoskönlåt igen. Mycket sånt. Men på ett bra sätt.

Passion Pit - Sleepyhead och Little Secrets. Älskar dom här låtarna på ett konstigt sätt. Vill ha sommar.

Coldplay - Charlie Brown. Så jävla skönt med vanlig coldplaymusik?? Låter som det ska liksom. Vill återigen roadtripa i USA med den här. I en cab. I typ öknen???? Dör lite.

Sen rullar ju Reptilia och Heart In A Cage med The Strokes en del. Men det vill jag typ inte säga för jag har inte insett förens NU att dom är rätt OKbra. 

Annars har ni ju min spotifypläjlist HÄR. Med alla dessa låtar. Och tusen andra bra typ. Åh är så nöjd med den??? Maah Masterpiece.

LYSSNA PÅ FLORENCE AND THE MACHINE. Bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0