NYTTOKVINNAN

Åhåhååå. Har varit så nytto idag alltså. Har postat brev till Swiss, handlat GRÖNSAKER, lagat mat och DISKAT hela jävla dagen. Är utmattad. MEN nu är jag även på tillfriskningsvägen, så det ska firas ikväll med lite sjokomilk osv. 

Har dessutom fått ett begär efter min familj??? Bara sådär, NU liksom. Bara efter några dagar???? Förstår inte hur jag ska klara mig. Värst är det med maten, har glömt bort hur man lagar mat och variationer? 

Hade lätt kunnat lägga mig i soffan hemma nu, med min familj, och med brasan tänd, slökolla på typ Skavlan och bråka om bästa soffplatsen med min bror samtidigt som jag ber honom hämta "något gott"..... 

MEN jag har det fint här. Diska åt alla grabbar är ju inte fyskam!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0