NOOOOOO

Oskönaste idag:

Spontansökte till BK här häromdagen. Fick svar om intervju ikväll. Intervju på torsdag. VILL.DÖ.

Gjorde lite research va, tog tag i mina kontakter åååå gjorde mig hörd.... Sedär, ca 140 NORSKA spänn i timmen, dvs ca 165:- i timmen, DVS NÄSTAAAAN dubbelt så mycket som hemma.

Som tidigast kan man börja 05 (HELT BRUTALT) och sluta senast 02. Det här tär rent psykiskt på mig ska ni veta. Åkte ju inte hit för att fortsätta jobba på BK...... ÅÅÅHHH gör så ont i mig. MEN samtidigt mår ju plånkan bra av att veta att pengarna är på G för nästa månad liksom...... 

Såjävlajobbigt. Vad ska man göra???? Gå arbetslös ett tag till och få depress på livet ensam i lägenheten, eller GÅ TILL JOBBET (dvs ca 3min härifrån hehe...) och jobba på ett ställe jag är pisströöött på???? Ett tag iallafall...

Detta betyder en hel del pappersarbete isåfall.... Typ gå till banken och fixa norsktbankkonto, gå till skatteverket och skaffa skattekort osvosv. Jag är väldigt vilsen i detta men är man vuxen bör dessa saker alltså göras.....

DÄÄÄPRÄSS?????? jamenliteså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0