mahh dream is to fla

Insåg precis att internet funkar i vårat sovrum = YEEHOOOO.

Tänkte berätta att inatt drömde jag en dröm som fick mig att inse att jag faa-an inte är hemma längre.... Jag och min bror var ute i tornby för att handla (!?!?!) och fick för oss att köpa lite burgaresh, ofc.

Gick till BK där det var sjukt mycket folk, vad gör jag? Jo, från att stå i kön till att hoppa in bakom kassan, i vanliga kläder, och baaa köra??? ÅH kändes så bra??? Kommer ihåg att jag tänkte ba "fan vad kul det är" (när det egentligen typ sög, oftast, nja men väldigt ofta!!) och vart typ ledsen när jag kom ihåg i drömmen att jag sagt upp mig.

Sen vidare till nästa wtf, vi fortsatte till Max för att äta ännu mer. Sen fick jag panik i drömmen för jag trodde det var dagen innan jag skulle flytta. Så vi rusade hem och packade klart. Sen vaknade jag och fattade inte vart jag var först.

Sen kom jag på att, jag är ju fan redan här????

SEN kom jag på att jag saknar nog BK och min bror typ lite undermedvetet. Förstår inte hur jag ska klara mig utan mami papi och min bror???? Sista kvällen kollade vi på Harry P tillsammans och baaa hade det pedersensoft liksom. 

Och här kan man ju inte ha pedersenmys för då kommer ju föfan halva Oslo hit och ska få plats i soffan. Jälaskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0