ikea, mat osv

Igår blev det mycket vuxenpoäng!!!! Vi tog gratisbussen till Ikea och köpte pizza (heheh) en klädställning, galgar, lådor, ett bord osv. Duktigt ändå? ??? ?? ?

Senare mot kvällen tog jag tummen ur röven och gick ut i snöstormen för att handla. Asså, så jävla kul???? Börjar dock få lite panik över att vi kommer äta samma saker hela tiden, min fantasi är inte på topp...... (varning för matblogg) igår lagade jag liksom pasta med kycklingfilé i currysås (sjukt gott) och så handla jag på mig lite kycklingfärs....

Är det farligt att äta för mycket pasta???? Älskar ju kolhyderater av alla dess slag men asså, kan det bli 2 much? Lär ju bli pasta ikväll igen liksom. Och imorgon. Och dagen efter det. Började dagen med vitt bröd med ost och ett glas cola.........

SÅ, nej, jag lär inte gå ner i vikt här borta. Snarare tvärtom. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0