hilsning fra norge


En nyvaken jenta.

En första update fraaa Norge när jag numera är bosatt här. Resan hit igår var väl typ ett helvete med tanke på all vår packning och så fick vi byta i fel stad osv. Men vi kom fram och fick bärhjälp av tre små fula nissar när vi kom fram till stationen.

Har ingen mat här. Som ni vet driver jag typ en matblogg då mitt största intresse i livet är att äta??? Så. Jag har lite smått panik. Igårkväll fick jag liksom äta pasta med smör, ost, kryddor och ketchup.... Söndag=allt är typ stängt här.

MEN nu är jag vaken. Arris är på intervju och Felix hängde med. Två tölpar sover fortfarande och resterande är på jobbet. Väntar på att Arrat ska komma hem så vi kan växla cash och sen STORHANDLA!!!!!!!!!!! !! !!! !!

Jag <3 handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0