grov depress

Har haft depress över två saker denna kväll.

1) HUU UUU UR fan ska jag få plats med allting i mina väskor????
som svar på frågan: du kommer ej få plats med allt fml. *tar till papperskassar*

2) H UU U UU R ska jag spendera morgonkvällen(?)?? (tänkte morgondagen fast kvällen)
som svar på frågan: finns inget. jag får splitta på mig. vill vara hemma och mysa med mamma o pappa o bror men vill ju samtidigt träffa ALLA mina kompizar..... åh mamma....
Det var kvällens dilemman. Och att jag inte klippt mig. Åh. Och att jag måste köpa nya rakblad för att mina vart så slöa efter jag rakat bort pälsa jag sparat ut på benen nu under vintern.....

Problem nummer tre uppstod precis när jag tittade ut över min packning.

3) H UU U UU R ska jag få på allt på tågen och HU U UU U R många gånger kommer jag och Arra bråka innan vi kommit tillrätta?

som svar på frågan: hundratusentals. jag kommer vilja döda honom av ren panik för att min väska kommer väga så mycket alt. inte komma in genom dörren. svettas och hungra ihjäl. han kommer vara arg för att han ska släpa på sin dator. sen kommer allt vara fridochfröjd så fort vi satt oss ner :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0