föfan

Har tillbringat resterande tiden av dagen med att typ inte göra något alls????? Eller jo handlat vuxen saker med mamma, typ skärbräda, lådor, köksredskap osv.... Insåg precis att allt detta ska ner i mina väskor. Som är typ fulla.


ÅÅHåhååhååh>>HÅ får typ depress???? Förstår inte hur allt ska få plats???? Min resväska är sketastor och den är redan full med ENDAST kläder???? Har ju så jävla mycket mer saker liksom. Då är inte alla skor med och inte min typ badrock..... Min kudde??? Oherrejesus....

Ska ta en snabbdusch nu och sen återgå till att försöka få ihop det här.  Har bokat tågbiljetter till mig och Arris så några vuxenpoäng till blir det allt....

Tycker inte jag har så överdrivet mycket kläder, vart kom allt ifrån? (obs halva resväskan består av trosor, no kiddin.)

Imorgon är en minst lika upptagen dag. DVS lämna kläder på BK, träffa boris, försöka hinna med öppet hus på info med min bror alt klippa håret, äta med arris släkt på ghingis, fira min minikusin. Så alarmet står på 9 imorgon..... Jag hatar att packa?????


Avslutar med en bild på Blair.
Varför??? Jo för att hennes hår var så fint i senaste avsnittet...... Ingen bröllopsfrilla kanske men ack vad fagert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0