bingo

Sitter här i soffan, min vanliga plats, ÄR SÅ JÄVLA MÄÄÄTT!!!!

Har idag ""försovit mig"" så jag inte hann till skatteverket, suttit på takterrassen och chillat i solen och PLUSGRADERNA, handlat och lagat asgod mat!!

Maten var fan sketagod.... Gjorde alltså baconlindad kyckling med fetaostfyllning i ugnen... med pommes till, och beasås. DRAAAMÄÄÅTHELVETE vad gödd det var, bör göras flera gånger när jag har tid och lust.

Inget party här inte. Till höger om mig ligger Rille och sover, sen ligger Virre och sover, Arra spelar dator, Fritte är gone och Luddan är o partar... Det vankas jobb för hälften av oss imorgon såå vi tar det chillpillis. Imörrn lär det dock hävas.

Jag ska nog till vinmonopol1 imorgon. Köpa mig lite vin. Här behöver man baaa va 18 för att få köpa alkohol upp till 22% såååå, HAHA, äger åå va 19!!!
HAHA såg min rubrik nu och insåg att jag glömt skriva det jag tänkte skriva. Att jag spelar på ahabingo och vinner cash. Går dock cpsämst nu. 

OK.

Va typ det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0