kungn

Ville främst berätta att
* jag lagade så jäla god mat igår. IMPROVÄSERADÄ o så baaaa kycklinggryta o ris o det blev SÅ GOTT????? Vill typ äta det nu. 02.30.
* åker till tajland nästa vecka
* har haft packångest sen en vecka tillbaka
* har ej packat klart/knappt börjat
* vet ej vad som är rimligt att ha med sig??? tröjor? skor? jeans?? hur varmt är 30 grader??
* har separationsångest från arra redan nu. ser på honom med bambiögon och sätter mig så nära som möjligt (helst PÅ) vid varje tillfälle som ges.
* när jag kommer tillbaka så blir det superparty på nyår. brun ska man va.
* imorron jobbar jag baaa 5h. sen ska jag till ica gourmet (!) på akerbrygge o handla gourmét!! 
* å laga FLÄSKYTTERFILÉGRYTJÄVEL M KANALELLELL.
* kolla nyss på arra o baaaa shitshit måste sitta närmare, drf avslutar ja mitt inlägg nu. ska sätta mig PÅ arvid.

* fuck off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0