zöööömn

Har haft en sån jävla konstig dag?? Har varit konstig hela jag idag. Mycket pga för lite sömn och mycket att göra på jobb = kaos. Resultat av dagen är bland annat att jag döpt vår nya arbetsledare till Tjorven........

Har flamsat runt som en liten tonårsflicka idag (vilket jag fortfarande ÄR) och serverat kaffe med basröst osv, bara för att allt blir litelite roligare då? Sån är jag. Välkomnade Tjorven in till mitt dårhus där jag är härskare och alla andra ansatta är mina slavar. 

Va?

.....

Slutade vid 2, chillaxade kvar på jobbet, hem och DÄÄÄCKA direkt. Så trött var jag. La mig i soffan och baaa dog? Regnet öste ner och det va så myyyyzit. Tills jag insåg att classe ohlsson väntade på mig :(((((

OCH!!!!!! Skor. Fann ej några. Jag har alltså en halv storlek för små fötter :)))) Förnedringen när säljaren hänvisar mig till högsta våningen och "barnavdelningen" för att kolla på skor......... 

Sen gick jag hem o däcka igen :) Arra boka en resa till Amsterdam för två exlusive mig då...... Så om några veckor åker han iväg i några dagar för att lukta på tulpaner och åka båt i kanalerna.

Så jävla tråkigt inlägg??!?!?!?! Varför någon slags "idag händee..." och "snart sååå.."+??? who tha fuck cares?!

Jobbar 9 dagar i rad nu vilket ej är mig emot då jag blivit någon slags workaholic? Blev tokig av att vara ledig nästan fyra dagar i rad pga ville baaa hålla mig sysselsatt/göra nytta. Så. Mer övertidstimmar till mig skulle vara najs. (Är det verkligen JAG som skriver detta???? vadfoan?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0