yummyyyy

Idag stod mitt alarm på 04.00....... Alltså 3h efter jag somnat. Så skulle jag upp. Jobba. 8h. Rena rama döden att komma upp men när man väl stod där på plats vare baaa o kötta igenom.

Började med att:
1) sätta igång larmet :)))) pga ny tjej inte larmat kvällen innan på hennes första stängning
2) ha slut på produkter :))
3) öppna med en annan ny tjej :)))
4) espressomaskinen pajjar!!! :))))))
5) jag fick ansvar över blommorna dvs blomsterflicka. Har alltid hatat blommor. Glömde vattna dom redan idag. "whooops"

Ja.

Har haft en ickesåangenäm-dag med andra ord. Så nu försöker jag vända på den. Skajpade med Lotta i mer än 1h och pratade om allt mellan tånaglar (yes) till recept så nu har jag, på hennes initiativ, stoppat in lite kylling i ugnen med en sås gjord på typ grädde, sååja und soltorkade tomatoos.

Känns så vuxet att typ dela recept??????

Herregud.

Så det skall ätas. Har ej sovit """middag""" så ska ta en nap efter maten #likeakid å sen har jag köpt kladdkaka till kvällen. Ska bannemäh se en fet rulle ikväll för IMÖRRN Ä JA LEDIII!!! LÖÖÖÖÖN!!!!! Skall inhandlas skor om jag vågar/orkar/pallar/hittar :))) wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0