vitlöksmania

Ligger i soffan och dör i matkoma. Var så jävulskt hungrig o baaa slet mitt hår för att jag va tvungen att äta något så jag slängde ihop någon form av falukorvsgratäng (igen) o man kan tamäfan tro att jag gjorde en vitlöksgratäng med touch av falukorv.....

Har blivit lite av min grej tydligen??? Att dosera vitlök i typ, ALLT? Vet ej varför. Fastnar alltid vid någon slags """smaksättning""" och använder det till allt. Suger lite.

Så sitter man här i soffan och verkligen STINKER vitlök i käftaaat. Ingen är hemma dock och om någon försöker göra inbrott här så tar jag kål på dom genom att avfyra en liten blåsning i deras riktning.

Hoppas andedräkten håller i sig ända tills imorgon (ska ej borsta tänderna) så jag kan döda folk på stan.

Ba stänga in folk i ett hörn och ANDAS på dom????

AJA.

Något jag inte hade vitlök i/på/omkring/under var i dom underbara kanelbullarna jag hittade i frysen???? Som jag glömt???? Som jag fick av mamma???? Alltså?! Är inget huge fan av kanelbullar men..... Just där och då fick jag nästan tårar i ögonen....Ej av lökhackning, utan pga var rörd.

Det var dagens matinlägg, annan info kan komma senare!

På todo listan ikväll: Rensa/få Arvid att rensa avloppet i duschen :))) (byter samtalsämne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0