vi e så fina

Idag har det minsann varit en riktig Arvard-dag!! Ni kanske tror att vi har det varje dag men icke, idag har vi varit mesta dels helt alene, och det händer inte ofta månne. (Ensamtid är ej lika med knolleri alla gånger så ta ej det för givet barn).

Vi begav oss först till ökända grönlandsmarknad och baaa fascinerades över allt, alltså ALLT som fanns där. Från tvättmaskiner, laptops och ölflaskor till barnkläder som ej var tvättade, boozehörlurar och brödrostar. 

Arra såg ut som ett lyriskt litet barn när han insåg att dom sålde 3310:or och fick med sig en hem för 100:-(?!?!?!) fattar ente varför jag inte köpte en tele jag med som nörsk.....

Strosade runt lite till, köpte ett skrin, köpte med oss sushi OCH thaimat hem, tryckte i oss. Sprängdes tip.

Sen har jag myst med Stellan <33333 (namnet jag gett surfplattan) och spelat drakspel. Gluttade på fusballen och när det vart halvlek tvingade jag med Arra ut för att få iallafall HÖRA kent som spela på operataket 2day.

Kommer halvvägs.

Det börjar SPÖREGNA.
Från ingenstans.

Stod under kyrktaket och kollade blixtar. Skrattade lite åt att jag tvingade med honom så baaa kom wegnet... Vände deppigt och gick hem. Med en rulltårta. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0