typical me

(Ha ha ha somnade i soffan typ 3min efter förra inlägget. Dom - Arvard o Ludkov - sa att jag låg där och sov i typ en timme innan jag vaknade till liv????? watafack?)
 
Åter till rubriken:
vaknar vid 1, åker till jobbet - UTAN ATT ÄTA, jobbar 5h, äter en macka, jobbar 3h, kommer hem vid 22, äter en muffin, sitter vid datorn

undrar "varför har jag alltid ont i huvudet för????"

Jo du loco, du glömmer förihelvete bort att äta när du arbetar dessa tider???? Fullständigt vanvett är vad det är?!!?!? Tur är väl att man äter upp säh igen på helgerna efter förlorad kost i veckorna. Men huvudvärk på köpet är det ej värt.

Resultatet av detta blev en köttbulle(stulna)macka som enligt Arvid smakade mögel. Såhär mitt i natten. Var inte alls najs efter att han sa det, TROTS OMÖGLIG, så fick jag slänga ut den genom fönstret - för så gör man här.

Detta är ej fortsättningen på dokumentären på "Rilles matvanor" då den är självstående, utan del 1 i den om mig. Sånivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0