trodde jag aldrig skulle ske pt 2

Mycket onaturliga saker som skett idag. Inlägget under och så detta??? Vad är det för jävla dagjävel idag egentligen?

(något onödigt stycke börjar) Kommer hem från jobbet. Typ jobbigaste passet ever eftersom 2 av 3 var bakis och den tredje, dvs jag som ej dricker pga tråkig, istället var typ illamåendes och inbillade mig att jag var mAgSjuK....... Tvingade Sofie att hålla stämning med mig ända till stängning när hon slutade 2h innan...... Övertalningsförmåga eller bara lätt??? Det lämnar jag osvarat. (något onödigt stycke slutar)

HUR SOM HELST. Kommer då hem ifrån jobbet, och möts av en STÄDAD lägenhet, en, äntligen, taklampa i taket och, hör och häpna, nyinhandlade saker i KYLEN????

Varpå jag möts av Arra som säger att han "handlat lite" och ställer sig och lagar mat????? ÅT mig??? Åt honom???? Detta har alltså inte hänt på flera månader.

Att det dessutom vart en djävulskt god wok gjorde inte det hela sämre. Satt där och var helt häpen samtidigt som jag dog i matkoma och baaa kollade på herren mittemot. 

Han slutar aldrig förvåna mig. Fucking love this shit!

Att min sk. magsjuka blir botad av starkmat har jag svårt att tro så hör ni inte mer från mig på ett tag så spraylackerar jag nog om hela toan :)))!! 

SOM ATT det slutar här!!!! Han hade även besökt en godisaffär som vi hittade för typ en vecka sedan, iprincip på vår gata(!?!) Och vad finns där?????? (Är så jävla arg för att jag inte sett detta tidigare) JO, ehh, MARABOU???? MARABOU FUCKING JORDGUBB????? ASSÅ!!!!!!!! Och, vad ligger då inte i min kyl när jag kommer hem???? 

Alltså :''')))))) Fuck en mans kärlek går genom magen, det gör tamäfan min med. Är. Helt. Lyrisk.

Vad är bäst? Ha en godisaffär med OLW och Marabou 3min härifrån eller Arrat som förvånar?? Ger det 50/50. Möjligtvis 70/30.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0