sanning/osanning??!?!?

Har hänt två saker det senaste dygnet varav det ena är en dröm.... 

1) En kund kommer instormandes efter att ha köpt kaffe och säger att en "måk er så sulten att han spiser papir!! har du nåen bolle att gi han?" (övers: en mås är så hungrig att han äter papper!!! har du någon bulle att ge honom???) varpå jag nästan fnäser och blir JÄTTEJÄTTE arg över att hon ens överväger att mata dessa förfärliga djur som vi har sånna besvär med att dom tillochmed kommer IN!!! Jättearg alltså. Och hon lika arg tillbaka.

2) Jag var på en swingersklubb med Arvid och Yassman och träffade på massor (?!?) folk vi kände. Gick in i ett ""samlingsrum"" där mina bekanta satt halvnakna och visade bröst och underliv osv. Vet ej riktigt vad vi gjorde där men det var typ "hippt" att hänga där. Folk låg med varandra och på varandra.

Vad som faktiskt har hänt lämnar jag till ödet....................

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahaha jag hoppas den sultna måsen e sanning för det var jävligt kul. MVH

2012-08-27 @ 14:02:10
URL: http://juliaellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0