saker jag stör mig på:

* Bantar bilder. Före och efter. Hur dom alltid ser miserabla och GRÅ ut på före bilden, i en osmickrande vinkel, för att sen på efter bilden se StrÅåÅÅÅLande ut med äppleträn i bakgrunden..... Jahaja

* Före och efterbilder överlag.

* Folk som GÅR PÅ bussen/trikken/tbanan innan man ens hinner gå av??? Och verkligen trycker sig på?? HALLÅ?!?!?!

* När butikspersonal hängt kläder ashögt upp i butiken så man MÅSTE be dom om hjälp för att få ner något, varpå personalen SUCKAR??!?!? Häng det inte där då förhelvedde.

* Folk som fiskar upp sin mobil så fort en polisbil åker förbi. Hände idag. Samma man står mitt ute i gatan i säkert 30min och fotar SAMMA händelse flera hundra gånger med sin askassa mobil. Tar en närbild på en polis som går förbi (FÖR ATT???????) och frenetiskt fotograferar ALLT.

Själv tog man en bild för att vara c00L och hänga med. Inte göra ett jävla album av. "Man fast i håll i marken 2012-08-21" skriver han säkert på framsidan av albumet. SUCK.

MVH bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0