nattliga uppdateringar

Hejsaaanahopppsaasanana

Ni vet ju redan att jag jobbat idag eftersom jag allllltiddd jobbar nowadays.... så atteee jaa. Gick så sjukt långsamt sista timmarna och jag gjorde min snabbaste stängning NÅGONSIN.

Men tji fick man!!!!

Köpte donken och sken som en sol samt skuttade och smajlade när jag såg att McWrap ÄNTLIGEN nått efterblivna norge!!!! Kommer hem. Ingen hemma.

INGEN HEMMA Å JAG HAR INGEN NYCKEL Å HAR KÖPT DONKEN

!?!?!?!?!

Fanns baa en utväg. Satte mig helt enkelt, rebelliskt, utanför vår dörr, i trapphuset, på marken, och åt min mat. Samt stal internet genom väggen samt försökte få någon att öppna åt mig. I 2h satt jag där. Som en jävla lodis. I fettigt hår, jobbkläder och donkenrester runt om mig så VAR jag typ en???

Arra övertid till 4 inatt så baaa såg hur min natt skulle påbörjas i trapphuset..... Slutade med att jag fick ringa hem F från en fest i förorten med taxi ha ha ha.... elak jag är.

Hände iallafall följande saker under min vistelse i trapphuset:
*Åt min mat och fick sjuka blickar av mina grannar som trodde jag tagit mig in på något fuffens vis
* Förflyttade mig till takterrassen 
* Förflyttade mig till vån 1, med fots, då hissen inte funkar....
* Satt i trappen och inväntade, kom fler grannar som titta snett på mig
* KOMMER IN EN RIKTIG JÄVLA LODISHEROINSNUBBISH!?!?!? Blev tamigfan livrädd?!?! HUUR kom han in???? Fråga om jag hade vatten eller TE(???? jo men jag går runt med lite te här har du typ) och ville låna min telefon..... fast nej sa jag
* Kom in 2h senare
* Kissade (ej i trapphuset utan på toaletten när jag kom in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0