katalogkåt

Gick in på Ikeas hemsida (som den tönt jag är) för att brainstorma lite inför kommande besök.

Ser att det står, med stora bokstäver, "IKEA katalogen 2013 är här!", och jag blir.... helt varm inombords. Tills jag kommer på att jag kommer inte få bläddra i den. 

Genom hela min barndom har jag blivit så LYCKLIG när Ikea katalogen dimpt ner i brevlådan???? Bläddrat igenom fram till "barnrummen" och drömt om våningssängar i fina färger, fina fotöljer, stjärnhimmel osv. Fick ju aldrig något sånt men man va la en drömmare.

Vart nog tamefan glad för typ Ellos katalogen också????

Var det bara jag som var sådär LÖJLIGT glad när kataloger kom i brevlådan? Eller är det något man liksom ska bli? Eller var jag bara skadad som liten och redan då ville lägga pengar på onödiga saker som t.ex. en potatisskalare, i en fin färg, för att den är FIN???

Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0