jävla listjävel

DÅÅÅÅ var det dags för mig att fylla i en listjävel. Njut av läsningen

vad har du på dig?
Arras/Eriks/Eriks farbrors 40årspresents tröja, hotpantz ;) å så.

hur mår du?
Bra men HUNGRIG!!!!! !!! !!! som vanligt.

vad önskar du just nu?
Att sommaren vore typ, ett halvår längre, och att jag hade ledigt men ÄNDÅ massa pengar?? Och kunde göra något ÅT sommaren. Samt att man bodde i typ LA.

vad har du ätit idag?
Oj vilken tankeställare. Har ätit.... En sandwich med oståskinka och dadaaam en kladdkaka.... café he he.

vad ska du göra imorrn?
MMmmMM EXOTISKT SKA JOBBAAAAAA

och på söndag?
Bara vara leeeedig. Äntligen? typ. Ev. få med Arvid till en marknad :) :) :) :) Mysa osv.

vem saknar du?
Maaaammaaaa och pappa och framför allt min gymnasiebror.... Och så vänner överlag. Dom jag har liksom. Och farmor. Som jag precis just nu kom på att jag fått sms av. Och glömt svara. He e e ehhe eh.

senaste köp?
Ett paket köttfärs (exotiskt även det)

vad skrattade du senast åt?
Förmodligen mig själv..... ensam.... för att ja e så jävla KUL

vad grät du senast åt?
HA HA HA ensam på max. Åt mitt eget sms. Till min faster.

vem sov du senast med?
Skulle vara jättekonstigt om jag skrev någon annan än Arvid här, ju?? DVS om jag inte smyger in till Fritte å sover.... Men nej. Aldrig.

vad läser du just nu?
Ha ha ha elsas mode sista delen........ giRLy. Jamen jag hade inge annat!!

senast sedda film?
Oj minns ej??? Pga länge sen. Men five year engagement som SÖÖG trots Jason...

vilken svordom använder du mest?
"jävla" men framförallt, FÖR mycket - satN

vem var den senaste som ringde dig?
Min chääääf

har du dejtat någon av en annan religion?
Yasspar

senast 3 inkomna sms?
"Morgonen den 21/8 är det vip-kväll på H&M" ......
"Såbra, tack! Då meddelar jag de nya butikscheferna ;)"
" Nae :p" wonder whooooo....

vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Ååhåhåhåå :(((("

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Psykologi å typ.... vet ej?

vilken är din favoritfrukt?
En färsk jävla banan

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
HA HA HA Ola Salo och Idolvinnaren Markus (?)...... Japp... Ni kanske trodde Megan Fox men NÄÄÄ

vad är du rädd för?
Det mesta. Mest mig själv och vad min hjärna är kababel till. Men annars det mesta. Som att halka på is på vintern. Eller ramla ner för ett stup. Eller bara bryta något. Att något ens gör lite ont.

en person du tycker är snygg?
Har typ glömt bort alla som "är snygga" pga inte hinner reflektera över utsidan (människokännare ist) men Joel Kinnaman och HA HA Petter. Han är konstigt riktigtjävla fulsnygg.

blir du lätt svartsjuk?
Ja å nej.

 

din favoritkaraktär ur en serie?
Jess från New Girl eller Blair....... Ser mig själv i typ bäggetvå (rolig o bitch) så valet var självklart.

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Måns?+

vilket språk hade du velat lära dig?
Franska typ? För att vara lite mer fashion och viktig och estitisk och kunna skriva "svåra" och "djupa" saker på franska.

vad för sorts killar faller du för?
Har vad jag vet bara fallit för en och vi kan väl dra en slutsats utifrån honom då va: Ett as-drägg, toffs, roooolig och färgglad. En HÄNDIG man som kan skruva ihop saker??? En man med pengar..... Som får mig att le genom att bara sitta där. Killar med konstiga leenden??

vart vill du åka just nu?
Barcelåååna!! Alt något annat varmt land men ej Polen.

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Vet ej något jävligt stort och fett iallafall med tanke på att man fyller TJUGOOO VAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0