i mitt caféeeeeeee

Jobbar just nu då va, hyfsat stilla så, som den riktiga true älskvärda bloggaren jag är, ska jag uppdatera läget.

Har haft sämre dagar här alltså. Just precis nuuu spelar Waynesradion Paul kalkbrenner?????? Whooooot!!??!

Så, dessa """typer""" sitter här:
* två tonårsflickor med varsin Mac dator plus iPad som "pluggar" (rika jävla norrmän)
* tre tonårspojkar som sitter o gapglor på tjejerna...... Typiska frappetyper allihopa
* tjock wttjej med texten "shit happens again" på gravidmagen..... Ahaa... Näspiercingen var ett faktum.
* en stor, asstor, afrikan o hans vita jättelilla tjej, som envisas med att skrikskratta o slå händerna i bordet så jag flyger varje gång
* en stammis som alltid ska ha en dubbel cappucino
* en kines som inte fattar varken engelska eller svenska eller norska???? Varför åka utomlands??? O hur svårt att förstå tre olika smaker på te när dessa heter pepparmint, guava eller opuncia???? SUCK
* jag. Som äter tonfiskröra bakom kassan. Like a focking baws.

ps får man sätta upp en skylt på dörren här som säger "stängt i 10 min pga rökpaus"??? Det är så dött hääöär o jag må stå upp..... I en timme till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0