hohoho vilken BJÄSSE

Idag vetni minsann har tjocka damen smällt i sig en burgare från Illegal burgers här i trakten. Alltså WOW, vilken grej!! BK släng er i väggen säger jag barre. 

Med illegal kan man tro att det låg diverse illegala tillbehör på denna delikata burgare så som magic svampish, ganja, en touch av kola och lite så. Samt att stället ligger i en lokal i en källare med body guards, svärd på väggarna, blod på golvet och ölsejdlar utspridda.

Så var det ej.

Dom är illegalt STORA bara, herrejösses vad vi kämpade men ojojoj så göddigt det var. Sådärja så var en ny söndagstradition införd. Resten av dagen har gått ut på att försöka ta oss ur matkoman och spelat fia med knuff på Stellan <333. 

Jag vann.

2/2 matcher.

Man ä la pro.

Skulle nästan kunna sträcka mig så långt att jag kan spy upp detta för att äta det igen.



Ni e sjukt äckliga/efterblivna/invalidos om ni tror på det. Fritt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0