haha ha ha ha så jävla ful

Om någon undrar hur Arra ser ut just nu i håret så ska jag bifoga en bild:



Hahahaha hah ahaha ha gråter. HUU U U UR kan man låta någon spela en så otroligt FUL roll?!??! Visst 90tal osvosv MEN???

Älskade fucking åmål när jag va "liten" för det va så förbjudet och förstod inte hur två tjejer kunde vara KÄRA och varför hon inte tog snygga Johan Hult istället.... I min egen film gifte dom sig och fick fem barn. Men så slutade alla "mina filmer".

Ni kanske undrar hur det gick för snyggjohan efteråt???? Han är flygvärd"inna" nu :)....... success. Snyggmarkus rånade hemköp (HA HA?) och tog sitt liv 2010 med en massa drogproblem..... 

gotta love 90s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0