ha ha ha hah haa ha

Försöker få Arra o gå o visa upp sin tå som han har haft ont i i typ ett år (!?!?!?) men han vägrar.

Så nu har jag suttit i ca 15 minuter och googlat på "infektion i tån" och "nageltrång" och "fula tår" osv och visat bilder för honom samt läst upp hur folk uppsökt vårdcentral för att få en smärre """operation"""......

Hur folk fått blodförgiftning osv. Och så visar jag lite fler bilder. Och ännu mer. Och bilder på fötter UTAN naglar???

Tills Arvid säger "asså. du har suttit och kollat på fötter och tår skitlänge nu, jag lyssnar inte, och jag tänker verkligen inte titta på ett par tår utan naglar och jag tänker inte visa upp tån för någon läkare????"

Inte förens då inser jag att jajävlar jag hatar ju fan fötter. Varför har jag uppe fem olika flikar med bilder på gulvariga TÅR FÖR?!?!?!?! Spyr lite inombords.

Han får fan hellre tappa tån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0