ha ha ha ha hah m o mama ha ha mo ha

Hoppade glatt hem ifrån jobbet runt 18 och, vet ej vad jag tänkte utan vaaa ba rätt trött. Kommer hem och inser att INGEN ÄR HEMMA??? Denna gång kom jag ju dock in i lägenheten innan jag upptäckte det men ändåååå det sööög ju att komma hem en fredag till tomhet?

Arvarto jobbar till 04......

Började urarta ett psykbryt långt in i hjärnan. Försökte hänga kvar på skype med mamma extra länge osv. Återstod bara att göra en sak - laga mat..... Psykbrytet berodde nämligen på 2 saker: 1) att jag var grymt uttråkad 2) att jag inte ätit något på hela dagen :) 

Två flugor i en smäll. Så middagen idag serveras runt 22, bestående av baconlindad kycklingfilé med fetaost fylling (ehhhh enligt Virre är detta min paradrätt??? HUR kan det bli fel?!?! Var så länge sen dock!!!) MEEED svampsås (<3<3<3) och beasås såklart. Å pommes.

Avslutar kvällen med en skål chips och framför någon film.

HA!!!

Addera spöregn och åskoväder till min kväll så kan ni se det framför er.

Älskar att vara ensam ibland????? Fuck u all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0