get some balls

Fått höra så..... sjuka saker idag?!?! Om folk som mår piss o yadrayadra, psykos osvosv.

Då ba gick det upp för mig att, jag har varit där?? Och JAG klarade det en gång, varför skulle inte någon annan kunna göra det??? Kan inte låta bli att bli typ lite irriterad på folk som ger upp och baaa ja, ger upp?? Som är villiga att ta sitt liv för man mår så dåligt.

Tycker synd om dessa människor. Att dom inte har stake nog, eller tillräckligt med självkänsla att kunna ställa sig upp, även om sparkarna kommer från alla håll. Gång på gång. Jag säger inte att jag har mycket av varken det ena eller andra, men jag är stark nog att veta att det GÅR. Det går alltid. Om du vill går det ALLLTTTIIDDD.

Och jag säger inte att jag alltid mår bra. Att jag alltid kan skaka av mig allting och ba dont give a fuck. För så är det inte. Ibland vill man ligga i fosterställning och MÅ dåligt. Men så länge du är stark nog att resa dig upp, get your shit together och baaa försöka leva igen så går det.

"Fuck alla!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0