för att få seee dig bada nakeeen wowowooo

viiiilken häärlig daaag 
 
Har haft en riktigt braaa dag hitills!!! För en gångsskull är det stråååålande sol på min lediga dag vilket skall utnyttjas till max. Började därmed dagen på ballen i solen med en bok i ca 2h o baaa.... njöt.

Återfick mina fräknar som kom lika snabbt som dom försvann senast. 

Detta är min blekaste sommar NÅGONSIN och bryter ihop lite ibland när jag tänker på det pga vill ej vara blek?? I augusti liksom. Och så älskar jag när skinnet är typ känsligt efter en dag i solen?? Jättespänt nästan o ba ajjjj när man rör det nästan. Och lukten av BRÄNT CHÖTT!

Efter ballhäng så drog jag och köpte sushi. Tjoff i med dom i maggen och nu är man la mätt o glad. Skall ta mitt pickopack o dra en repa på stan för att finna skor etc. Är taggad.

Har Ted Gärdestads "vilken härlig dag" på repeat och känner mig riktigt riktigt bögig. Ska studsa iväg i min coca cola tröja nu och baaa njuta. Är ensam till 22 woooho. Ska försöka hinna till Ikea också.... multitask jajamänsan.

Dagens närbilder:

Herraaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0