dra mig baklänges

GÖÖÖÖR INGET ANNAAAAT än att jobba!!!!! 

Idag slutade jag "tidigt" dvs vid 18.... Tänkt hela dagen att jag skulle kötta på stan i 2h innan dom stängde men jag var så klaarrrr?? Jag fick jobba ensam alldeles för länge idag och det kom massa folk och ismaskinen gick sönder (=ingen frappe=kaos) och ingen växel och kö osv. Och sen när jag slutade var det SÅÅÅÅÅ VAAAARMT?!?!? 

Hade på mig tjocktröja+svarta jeans å hade bara ett smutsigt linne som jag använder på jobb under så kunde ej ta av tröjan när jag var in town :(((( = svettigchey. Så fick gå in på hå-em och improvise, dvs köpa ett linne för 50:- så jag kunde undressa maj lite. Like a sir.

Har haft feta planer angående denna dag. Skulle hinna köpa skor osv (har fortfarande ej gjort det???? vad händer liksom???) och shorts och tröjor osvosv. Shoppa och vara """ungdomlig""" helt enkelt.

Vad har jag gjort istäälle???? 
* Handlat
* Lagat falukorvsgratäng och bjudit mina pojkar på (?!??!?!) som jag fick mycket creds av (skryt/matblogg nivet)
* Tvättat alla mina jävla trosor som jag skjutit upp i säkert en vecka.

21 par trosor blev det. För hand :)))))

Var dags med tanke på att jag snart skulle få vända ut å in på dom jag har på mig nu eller gå utan till jobbet imorgon :S:S:S::S:S:S

Äckligt :S:S:S:SS

Nu ska jag sluta vara hemmafru för dagen och baaa.... vet ej. Hur är man ohemmafruig liksom?? 

MVH real housewife of Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0