dagens mission:

Försöker få Arvid att gå med på att skaffa ett djur!!!

Är sugen på att "ta hand om något" som man gjorde när man va liten dvs typ en fjäril/humla/groda i ca 1h innan man tröttna. Lite så vill jag ha det nu. Något lättskött djur som ej är äckligt (vandrande pinnar går fet bort)... som man kan tröttna på utan att "det" dör.

Har nämnt hoppande bönor men dom går ju definitivt under äckligt... Men lättskött. Å jävligt tråkigt. 

Typ fiskar. Det är nog bra. Eller en kanin som kan få bo på balkongen <3333333 Men då måste jag städa buren :(((

Kompromissen skulle typ va en katt men jag gillar egentligen inte katter för att dom 1) rivs så jävla hårt 2) är så jävla sneaky???? och 3) kan va så jävla sura å ej vilja mysa.

Säger inte att fiskar vill mysa men

Om man blir hungrig kan man ju åtminstone grilla på dom utan att det anses vara haram. "IKVÄLL BLIR DET GUPPY POJKAAAAAR!!!"

zzzzzZzz

Är för trött för detta. Så ska se en film och däcka. Och drömma om djur. Asså absolut HELST av allt vill jag ju ha en hund osvosv det vill ju alla, men näst längst upp står tamefan en minigris.

Tacåajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0