crybejbi

Satt på max med en cheeeöeesbörra när mamma smsa mig och påminde om min farbrors 50års dag varpå jag ska skriva ett sms till min faster dååå o hela kusinaskalan.

Och.... och... börjar nästan gråta??? Pga blir så rörd av mig själv?? Ej situationen för att sitta på max o skriva sms anser inte jag vara sådär jätte emotionellt. Skrev liksom baa grattis på födelsedagen och hoppades att dom mådde bra och så baaa, högg det i hjärtat??

Fick svar om att sexårs var bra osv, värmde mitt hjärta något enormt meeen hade ändå önskat att jag kunde teleportera mig till soffan, mysa lite med Erik och, framförallt, retas. 

HATAR när saknad baa kickar in sådär utan förvarning???? Fick liksom fejka en hostattack på max som förklaring till mina blöta ögon HAHA?!

Har skrivit att det är OK att gråta osv men entefan är det OK att böla på max. Så, nu vet ni det. Gråt aldrig på max (gäller dom flesta snabbmatskedjorna överlag. Hade tyckt det vore konstigt om en fett random brud satt o tjöt på BK när jag jobba där liksom???)

/ Er lagskrivare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0