blööööööö

Skulle ju uträtta så mycket igår/idag men istället sitter jag hemma och typ, deppar???

Vet ej varför men något baaaa trycker sönder mig och vill helst ligga ner och gråta lite. Men då tycker jag bara mer synd om mig själv osvosv. Ingen bra dag att vara ensam på. Vill helst av allt att Arra ska komma hem ifrån jobbet men det är ju föfasen 7h kvar..........

Yeeey....

Får ta på smilbandet och gå in mot stan ändå då kanske. ORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEE. 

Och så spöregn. Såklart. Varför skulle det vara strålande sol och varmt två dagar i rad???!?!?! Jag saknar Arvard fast han var här för drygt en timme sen..... vill inte vara ensaaaaaaaaaaaaaaaaaaam men har ingen lust att träffa någon heller???

MVH deppig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0