blodaflöde

HAHA alltså igår/inatt/whatever lagga det fan i sängen (pervosar) när jag kröp ner för att lägga mäh. Ingen spider denna gång men kommer på medan jag ligger i sängen att telen är i vardagsrumme, varpå jag ska resa mig upp o hämta den.

Fastnar typ i täcket???? Och på något sätt när jag ligger där på alla fyra (sexy) så river jag MIG SJÄLV med en tånagel (mmMmM sexyyy) på andra hälen?? Aj tänkte jag, det va ju lite lagg.

Tills jag går upp och ser att det typ sprutar blod???? HAHA?? Tror jag lider av blödarsjukan. Ni vet blöder skitmycket när man väl blöder (obs ej mens) och typ kan dö. Nävars.

Fan vad perverst och äckligt det här inlägget blev. Fick med både "alla fyra", "sexy", "mens" och "tånagel" i ett inlägg. Cred till mig.

Man ä la som man e

Glad chey åker tonnelbana *OBS bilden har inget med texten att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0