alltså!!!

Blir så sjukt frustrerad??!?! Har satt mig in alldeles för mycket i fallet om 16åriga Sigrid som försvunnit härifrån Oslo för några veckor sedan, läst massa olika artiklar osv och mycket tyder på att föräldrarna är inblandade??

Kopplade genast detta till Madeleine fallet i Portugal nivet? Föräldrarna som förmodligen gav sina 3 kids sömnmedel för att gå ut o parta med sina läkarvänner. Hur dottern blev ""kidnappad"" genom ett fönster utan att någon såg något?? Likhundar har hittat spår i deras hyrbil, deras hem osv, strax när deras ena vän gått ut och sagt i media att "jag är trött på alla lögner" bjöd familjen med alla vänner på en lyxig weekend och pofffff så "drog hon tillbaka" sitt uttalande????!?!

ÄNDÅ(!!!!) är bara dessa få saker inte tillräckligt med bevis för att dom, kanske inte med flit, dödade sin 4åriga dotter och det häääär gör mig vansinnig??!?!

Är så äckligt insatt i det här fallet nu..... Att dom kanske bränt sin dotters kropp på ett ställe där djur kremleras är bara.... sjukt.


Slutligen delar jag med mig av denna bild, av föräldrarna, skrattandes med pengar ifrån Madeleines "hitta"fond. Som dom förövrigt köpte ett hus för har jag för mig. Och bara att dom uttalat sig med att säga något i klass med "find the body and prove we killed her"

Så jävla sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0