alltså alltså alltsååå

Idag har jag överträffat mig själv!!!!

Kommer till jobbet och blir informerad av att det är YTTERLIGARE en tävling på G.... Å det kanske ni har lärt er vid detta laget att jag numera är en tävlingsmänniska. Gav mig fan på att kötta den här tävlingen (också) och se på fan så ligger jag överlägset etta just nu, MO HA HA HA.

Vet ej priset.

Blir skitledsen om jag inte får ett PRIS????
 
Den enda tävlingen jag ej vunnit, som var när jag precis började (därav varför jag ej vann, ville inte va värsta divan första veckan???), var ett jävla paket från Body shop??? Man baaaahhhh jag vill också haree???

Efter det har tävlingar köttats likt Hitler gasade ihjäl judarna under andra världskriget för min del. Mina paralleller (hur många L??) äger.

SEN, drog jag ut en dagsrapport baa sådär. Titt på fan så har jag (mest jag, dom andra med, lite, kanske) ökat försäljningen idag med ca 10k?!?!?!? DETTA ÄR BRUTALT. Ringde min chef som SKREK av glädje o ba yaya wajnerschnitzääääl!!

Ska fira det med bullens pilsner körv nu. Jag är så jävla awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0