aaaha

Trodde dagen D var kommen när Arra meddelade att hela jobbgänget mer eller mindre skulle komma på besök igårkväll för att FÖRKRÖKA. Var liksom baaa att försöka att hitta en flyktväg för att vara hemma när 10 lagernissar är på besök va tydligen inte aspoppis???

Tog till mina resurser. Försökte dra i mina Oslokontakter. Mina Norgevänner men INGEN svara????? 

Har aldrig i hela mitt liv känt mig så fruktansvärt ensam?!?!?! Som att jag vore enda människan på hela jorden som inte hade något att göra :(((( Började se min kväll passera, hur jag skulle sitta instängd på rummet, gömma mig, osv.

Tills underbara Hannah, från ingenstans, skriver till mig att hon är UTTRÅKAD och vill göra något??!?!? Typ ta en öl????? U KIDDIN ME?? Snacka om att läsa mina tankar. Och jag som trott att hon flytt landet. Gjorde min kväll så himlanshimlans bra!

Satte oss på TGIF och drack öl under taket när det spöregna :')))) 

Sen kom jag hem och sen kom Fritte hem och sen kom Arra hem och var jättesnurrig. Placerade honom bums i duschen osv. Däckade senare. 

Idag är det fullt med spritflaskor i hela lägenheten. Så om någon är sugen på fylla så kan jag hålla drop in här ikväll.  Tysk vodka på baginbox, finns det ens?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0