aaaha tänker ni

..... undra vad tha man gör idag?!?!

JOOOOSKANISE, förutom att laga mat så vet jag inte riktigt vad jag gör???? Vad har jag gjort den senaste timmen??? Vet ej? Tiden bara gick vet inte ens vilka sidor på nätet jag varit inne på förutom TGIF's ha ha ha fetto.

För övrigt är det typ första gången någonsin jag tvivlar på om min mat faktiskt kommer bli god denna gång :(((( Skitjobbigt att sitta i denna ovishet o inte kunna göra något.

:(((((

De e livets största prob just nu.

Annars har jag illaluktande strumpor (standard) men annars är ja jävligt fräsch. Något jag ej kommer vara imorgon när jag börjar jobba kl 8 istället för 14 pga gått o lagt mig vid 05 varje natt nu pga börjat titta på breaking bad????

Vrf????

Nu sjuder (ha ha) pastavattnet.... Om man kan säga så? Återkommer SJÄLVKLART och GIVETVIS med en recension på min måltid. Som alltid. Det vet ni ju. Borde typ skaffa mig en receptbok där jag skriver i "hur många bananer" mina måltider får.

PÅ ÅTERSEeNENENDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0