yo

Lyssnar på Perfect Gentleman och baaaa diggar. Vaknade så sjukligt sent idag??? Tror knappt det är sant. 16:30 HE HE HE HE HE..

Har nog aldrig sovit så länge???? Å andra sidan däcka jag ju inte förens runt 6. Jävla Coachella som fuckar med min dygnsrytm. Både Beirut och Bon Iver börjar spela om en timme såååå får helt enkelt hålla ut. Å sen vid 7 spelar Florence and the machine..... Och the one and only SNOOOP.

Sååååattee.... Kommer inte få sova förens typ 8 imorgonbitti??? Det suger ju?

Skulle sovit innan å ställt alarmet :'(

Får väla lägga mig i sängen och glutta..... Somattjagintekommersomnaaaaadååelle??!?!?! 

DAGENS I LANDS PROBLEM skulle jag säga. Hejåhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0