WÖÖÖÖHÖÖHÖHHÖ

HEEEEEEEELLOOOO dearest!

Kom hem för ett slag sen. Har varit på bemanninget och lämnat papers, samt glömt ett..... så det sög lite. Sen tog jag t-banan (HA!! Älskar att vara storstadsbrutta nu, ingen sketen jävla östgötatrafikenbuzz här ente!!) tillbaka till town och gick en riktig svängom vill jag lova.

Undra hur länge jag var inne på det gigantiska (typ) h&m:et. Typ skitlänge. Är ju helt förälskad i att dom har TREND här (eftersom jag är så trendig!) så jag gick runt sketa länge, klämde, kände, provade osv. Kom hem med två typ bastoppar, som jag ääääälskar!! #faSHion

Vandrade vidare mot monki och weekday (<333) där jag fann mina palladium skor!!! FINALLY. Dock fick dom stå kvar :((((( Ska försöka tvinga Arrat att köpa dom åt mig istället. Åh dom var så fina. Allt på weekday är typ najs. Men höll i plånkan och vände kappan istället hihihiiiii.

Har tjatat om tajmat hur länge som helst nu så idag när cashen var komna firade jag med kyllingkarri som det heter här, och, dadaaaam, två bitar sushi! FAAAAN vad gott sushi är????? WHY OH WHY har jag inte lärt mig äta det innan?

Nu ska jag försöka vakna ur min matkoma och börja städa snart tänkte jag..... Imorgon kommer hyresvärden hit för att skriva nytt kontrakt osv och ni kan jö tänka er hur det ser ut när man bor 5päärs här (varav 4 är boyz)... Så. Ja.


HÄÄÄRÄÄÄ JAA på shopping med Kents nya plattish i öronen. FIIIN DAG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0