wassaaaaa???


Häääär setter jag med Norges godaste - Kvikk Lunsj!

Om någon skulle gå igenom min mapp med webbcam bilder så skulle nog denne få sig en chock. Inga nakenbilder finner denne, men däremot MIG poserandes med olika typer av ätbara saker, en hel dröööös sånna bilder. 

Saker jag har poserat med genom tiderna:
* Kvikk Lunsj (ÄLIIIIT???)
* Knäckebrö med ozt
* Köttbullemacka
* Lussebulle
* Bullens pilsnerkorv
* Milka choklad
* Cup of teeaa
* Banan
* Chips
OSV

HAHA???? Är detta sjukt? Finns det fler som jag? Måste nog sluta med detta. Är som att jag typ måste bevisa för alla att jag FAKTISKT ätit/äter det jag tänker skriva. Så jävla weird????

Påtal om att äta saker stötte jag på en sjukt tjackad snubbe nere på Kiwi (mataffär) när jag köpte cola åå bacon. Han gick runt och åt(??) på ett typ wienerbrööh och hade vaniljkräm i hela ansiktet hahahaa. Samtidigt som han höll i några bärsh. Han fatta engenting när kassapersonalen sa till honom.. . . .

Tjackperson no2 stötte jag på på 7/11 förut. (coolt med förkortning!!). Stod i kön bakom en tjej som köpte lite läkemedel osv, när en dode från ingenstans ställer sig före MIG i kön???? Trodde dom hörde ihop för han langa upp mjölken osv bredvid hennes varor. Men nej nej. Han ställde sig bara helt fräckt framför mig??? ? ? ? ?MIG???

Tränger man sig kan man iallafall välja rätt person. Jag är inte rätt person. Idag vart jag dock paff och höll mig själv i schack (tjack). Visade sig att den här snubben bodde i samma hus som oss, så när han skulle in genom ytterdörren hann jag stänga den innan han hann in :) :) :) :) Hissen hann gå upp innan han klev in också, så bara för att få smaka på sin egen medicin (tjack) så tryckte jag på ALLA knappar i hissen :) :) :) Hoppas han bodde på 8an.

HAAA!!! YOU DONT MESS WITH MEEHHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0