typizkt

Sitter här framför datorn. Är la iordninggjord osv. Skulle rocka stan med mamma.

Då åker hon och kollar på däck istället.

.........

Vad är viktigare än att umgås/skämma bort sin dotter när hon är hemma HALLLÅÅÅÅ????

Så jaa. Nu väntar jag. Fast jag är klar. Ska nog ta bajken in till stan. Har ont i magen dock???? Vad är det för sjukdom som spökar med mig?

Påtal om sjukdom så berättade jag för mamma om mina sk polyper och sa att jag har polypos för att jag nyser och har tappat luktsinnet. Citerar mamma: "HAAAHA HA HA HA!!!" 

Så nae. Inte ens det fick jag ha????? Tror ändå jag har det. Min mamma är ingen doktor.

Men rätt OK ändå liksom.


Ska försöka hitta något anständigt att ha på mig. Just nu har jag på mig en urtvättad ljusrosa tshirt som jag haft sen jag var så liten att det var ett jääättelångt nattlinne på maj. Fulast är nog motivet. En tandemcykel med massa blommor. Ärvegods är det också.

Japp det var dagens visuella outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0