todauuuuy

Idag har jag faktiskt varit utanför dörren. En gång. Har uträttat en del.

Punkt numero uno: Kirrat bankkonto och undvikit(??) att bli lurad på banken, HAAA!!
Punkt numero dos: Skajpat med Lotta
Punkt numero tres: Försökt återskapa mitt hår, gick sådär
Punkt numero cuatro: Smakat ravioli för första gången någonsin. Åt direkt ur kastrullen. Like a BAAWS!!

Typ det :))))) 

Är ändå nöjd med dagen??? Här har man typ som utvärderingar av dagen när den är slut. I sin lilla hjärna. Ofta låter det "aeee fööj asså, har inte gjort ett piess idaaa" eller "har fan ente ens varit ute idaaa". 

Ytterst sällan är jag uttmattad efter jobb att jag hinner däcka innan utvärderingen. (OBS ej för att jag inte INTE är trött efter jobb. Utan för att jag inte jobbar så mycket hihihihi!!!!)

Imorron cashar jag in och det ska firas med en lillrunda på stan och en snabbis förbi bemanningsföretaget jag hänger på. MÅSTEEEE shoppa NÅGOT. Förstår inte hur man kan bli tillfredsställd genom att liksom köpa något?? Men så funkarä.

Min mamma har beställt den röda fina hm klänningen till mäh med. Sweeeet potato. Längtar tills den anländer hit!!

OJJJSAN, nu somnade mitt barn Arris i soffan framför Dexter. Ska väckan ååå tvinga honom att hålla om mig hela natten :):):):). Gårnåente.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0