till mina spermier

Låtar jag spelar frekvent RIGHT NOWS så fort jag får tillgång till spotify:

Norway - Beach House 
Zebra - Beach House
Future this - The Big Pink
Hit the ground (superman) - The Big Pink
Brother - Matt Corby (ååhhh helst den på youtube likeaversion... sjuk!)
Midnight City - M83
Wait - M83
Steve McQueen - M83
Outro - M83
We own the sky - M83
The Lion's Roar - First Aid Kit
999 - Kent
New York City - Among Savanges
Heart Skipped a Beat - The XX
Infinity - The XX


Orka ente göra spotify länkar MEEN har snott åt mig en spot på Arras spotify acc där jag har skaffat mig playlisten laksho pt 2, den är fet och bör spanas in HÄÄÄÄR.

Förövrigt känns det jävligt fett att jag kan få se många av mina rightnowfavvoband live i sommar. Hultsfred levererar ju feting band och likaså WOW.

LIKSOM, mumford, XX, Gorillaz soundsystem, thaaa kooks, m83, noah and the whale, Bon Iver, Deportees, first aid kit, florence + the machine, miike snow, kent på operataket i Oslo OSVOSV! Kan bli sinnessjukt i sommar om plånkan tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0