sumo

Sen tidernas begynnelse har familjen Pedersen alltid älskat hundar. Är född och uppväxt med min vovsing som tyvärr (RIP i love u) kolavippade för några år sen.

Standard då och då i soffan hemma en typ onsdagkväll är att komma in på denna skapelse, Maja. Vi älskade henne över allt annat och det var som att ha ett extra syskon samtidigt som att ha en extra farmor då denna vovve både blev svag i benen, blev halvdöv, sket på sig samt hade vårtor på svansen.

Kan diskutera Maja hur länge som helst. Ingen hund kommer någonsin mäta sig med Maja. Hon var extraordinär, förstod så mycket. La man huvudet på sne när man pratade med henne gjorde hon likadant osv. Hon var pricken över i:et när det kommer till knasighet i vår familj.

Hur som helst så har denna besatthet av hundar gått i vågor. Sen pappa köpte "årets julklapp" (som han själv beskriver det) till familjen i julas - en ipad (EHH SÅKLART?!?!?!) - så har blocket varit en standard app för personer på 40+ där hemma.

DET jag egentligen ville komma till var att mamma skrev till mig på skajp förut och berättade att hon hittat världens sötaste vovsing (blocket...) på 8v. Det bästa, ABSOLUT bästa med denna hund var inte bara att han var sötast i världen, utan att han heter SUMO. ASSÅ!?!?!?!?!?! DEN HÄR HUNDEN ÄR GJORD FÖR MIN FAMILJ?????? 

FATTAR ENTE???

Dom borde klippa till på direkten. Inget snack om saken. Deras dotter är borta så då kan dom ju lika gärna ersätta henne med en assöt hund???? ? ?

Dör lite.


ÅÅÅHHH ASSÅ PUPPIIEEES!! (ByTeR FrÅn MaTBLoGG TiLL HuNdBLoGG). Sumo såg ut typ exakt som till vänster ååå så har vi ju en Majahund till höger. Suger att jag inte fanns när hon var valp, hade typ kramat ihjäl henne då??? CHECKA BJÖRNEN LIKSOM??!?!?

Så. Först på önskelistan som back in the days är just nu A DAWG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0