smutti

Känner mig så hiiiimlahimla utmattad?? Kan bero på att jag gick upp vid 7 igår och i förrgår, och idag när jag trodde jag skulle få sova ut var det intervju dags klockan 10....

SÅ, nu har jag huvudvärk och är trött på allmänheten.

Uppriven och uttråkad, står fast vid att min kväll kommer suga. Funtar på att ta mig en slagg nu och försöka bli människa igen. DÄREMOT har jag iallafall ätit en lyxmiddag alle redan - chött ååå hazzelbackisar med garlicsås. Sjukligt gött. Kommer jag stå mig länge på (NAAAT)

Sitter inne på mitt å Arras rum idag för omväxlingsskull. Bryter mig loss lite från grabbarna och sitter här åå tycker synd om mig själv och mitt mående. Annars? Vetefan.

TYP DET JAG VILLE HA SAGT, ett typiskt klagoinlägg. Men vem fan bryr sig? SÅNÄÄÄJAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0