shitshitshit

WAAAJ är jag inte asleep????

Är så full av kärlek denna afton. Vet ej varför. Kanske är det separationsångesten. Eller lite hemlängtan???

Önskar att jag kunde ha allt jag tycker om här åå nu just nu. Kompizar, mami papi lillunk, jordgubbstårta, arris, min döda hund och hakepi. Istället sitter jag och blindstirrar på Arras nipples????? ?? ? 

Borde dock sova istället. Har ju sett nipples för lixxx....

Åh.

Imörrn vankas jobb. Och ett farväl.


Sen ska jag leva loppan i helgen!!! HAAAA. Efter regn kommer solsken och den som tror att jag kommer ligga på latsidan i helgen har FEL. Kan typ garantera er att i något av mina nästkommande inlägg, kommer det stå något episkt??? För jag vet att jag kommer vara med om nååågot sjukt iallafall.

Det är man ju alltid???

Idag t.ex. Såg en gubbe på Tbanan som hade så sjuka tix. Han satt med viduppspärrade ögon HELA vägen (dvs typ 15min) och blinka knappt?? FAST han hade glasögon? Sånt händer här liksom. Big deal för mig var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0