reppin oslo

YOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

Har haft en fet dag trots att jag bara varit utanför dörren för att gå och köpa cola och FLÖTE.

Började med att
1) Arra försov sig till jobbet så jag kunde sussa vidare tillsammans med honom PLUS att jag mår alltid bättre av skadeglädje HIHIHI
2) Det var sol (observera att jag ändå inte lämnade byggnaden)
3) Arra åkte till Ikea och kom tillbaka med massa mat (läs chokladbollar) och ett bord
4) Jag lagade potatismos(!!!)
5) Åt Arras köttfärsås som var GOD?!
6) Skaffade instagram tror jag heter typ jenuuu?????? fattar ingenting
7) Pratat med Filip typ halva dagen
8) Pratat med Yassman halva kvällen
9) GOSSIP GIRL HAR KOMMIT UT IDAG!!!!!!
10) Jag får äta chokladbollar OCH göra listor SAMTIDIGT!!

FBK förlorade mot brynääääs men såäre. Glad att jag inte är SÅ hockeytorsk, nu bryr jag mig bara lagom. 

Ska fortsätta hashtaga på instagram osv nu. Peaceloveanddicktoallofyah.

PS En hälsning till min vän Alice, hejhej!! :) DS

Kommentarer
Postat av: julia

asså näeeeeeeeeeeeeeeeeeee=( kom TBX..

2012-04-04 @ 10:26:12
URL: http://juliaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0