p to the ardey


Arra sittandes i sitt myshörn. Halvdäck.

Yooooooo. Igår var vi på pardey här i Oslot. Begav oss till Rilles nya bekantskap Matilda aka Rema från tjääällmooo på bdaypardey. Bästa på hela veckan. Inte bara för att vi fick komma ut, no no, utan för att det bjöds på TÅRTA också!!!!! !!! !! HALLÅÅÅ!??!?!

Har tjatat om jordgubbstårta sen säsongen var över. Och chokladtårta är ju en favvis den med. Vad finns??? JOOHO NI, BÅDA TVÅ!!! Behöver jag säga att jag gick lös? Om jag säger att jag inte stod i köket med en sked i varje tårta skulle jag ljuga....

Påvägen ut hittade jag lappen på bilden under, sittandes på dörren. HAHA???? Gav oss ett skratt vill jag lova. Vi här hemma som avgudar meme-faces. Så en sån ska vi också införskaffa oss.


Annars hände det inte så mycket igår. Gick förbi (läs sprang!!) max preciiis innan det stängde inatt och köpte göddiga saker. Var ute efter en cheese men vet ni vad??? I den här jävla skitstan slutar både mcd och bk att sälja cheese på nätterna?????????? W T F. Sjukaste jag hört.

När vi fick tag på maten höll vi istället på att bli rånade. Ställde oss o käka påväg hem när några kruts kommer fram, skitnärgångna och vill kolla på min mat??? Varpå dom börjar snacka fotoll med ludvig och försöka komma åt hans mobil samtidigt som han "låtsastacklar" luddish. Ae mina vänner. Oslo är en sjuk stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0