ojsansa

Är frustrerad vafaaaa-aa-a--a-an.

Mitt hår är så bajsförstört så det finns inte!! Kom precis underfund med att det är typ MINST ett år sen jag klippte mig, QUUEEE??!?! Satte in min fjäderslinga i håret i juni töjp, och klippte mig faa-an inte innan studenten..... ojojojoj. SÅ detta resulterar i förjävligt slitet och torrt hår. Måste räddas typ???

Hatar att klippa mig. Nuärä så långt o så....  Därför måste jag huskurera idag. Om det finns något som heter det. Tänkte hoppa in i duschaa, smeta in min feting bra hårinpackning och faktiskt låta den sitta i typ en timme?? Måste ske mirakel då ju.

Annars så har jag firat att det är tisdag (jaha?) med att köpa maxmat. Ångrar det lite nu eftersom jag varit i matkoma sen dess och knappt minns mitt 1,5h långa skypesamtal med Lotta...... nävarsh.

NU duschis, sen GG och sen duschen igen. Heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0