nomnom

Lagar mat. Är lite depress över vår ekonomi här i hemmet.

Just för tillfället har varken jag eller Arris pengar till hyran (hähä) och arra skulle pungat in pengar imorgon. Om han hade lämnat in sitt skattekort. I tid. BAAAANG headshot på det!!!!

Så fram tills den 9e kommer vi leva på typ vatten och bröd. Hoppas på att Arra får med sig en hel del juice och yoghurt från jobbet..... 

Känns som jag driver någon slags whitetrash "jagjobbarpåcaremacare"-blogg just nu. Skriver att ekonomin är i botten och vad vi äter. Snart släpps väl bomben att jag väntar fyrlingar också, som alla är hjärnskadade av allt heroin vi skjuter.

Iallafall så är det lite segt nu. Får se hur detta urartar! Skrämmer mig lite att jag är så ovanligt lugn???? Jag är ju hetsen själv annars. 

Skönt känns dä.

Ska avnjuta min mat nu. NOMNOMNOM. Sen ska jag checka av andra intervjun för dagen! Jag är so dokti jaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0